středa 18. ledna 2017

Skoro jarní

 
 
... náladu jsem si vytvořila doma. Neodolala jsem povánočním slevám a pořídila si nové psaníčko na léto od mé oblíbené kabelkové značky. Pro žluté kabelky mám slabost. Kabelek moc nemám (teda tohle je strašně subjektivní, z mého pohledu jich moc nemám :))), rozhodně uprednostňuji kvalitu před kvantitou, ale žlutou mám již třetí ... Už se moc těším, až ji budu moct na jaře vytáhnout.
 
 
 
 
A ke žluté kabelce se mi zrovna hodily krásné jarní tulipány od partnerovi maminky.
 
A ta váza .... stále se na ní nemůžou vynadívat ... je taaaak fotogenická a sluší jí to i s barevnými tulipány!!!
 
 




Hezký večer,
Jana xxx

8 komentářů:

  1. Woooou kabelka je fajn ale ta posledná fotka nema konkurenciu, fantasticka. Tulipány sú božské :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké fotky!Tulipány krásně přivolávají jaro.Hezký den

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdova uz jarni nalada:), kabelka je moc pekna. Pekny vecer. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Ta váza je fakt dokonalá, sluší ji všechno. Hezký den D.

    OdpovědětVymazat
  5. Kabelka je super, váza jakbysmet a tulipány navozují jaro. I když tady u nás v Podkrkonoší je zima jak má vypadat. A tak to má být.
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  6. Krásnâ barvička...na jaro jako stvořenâ...Ila

    OdpovědětVymazat
  7. Tulipany jsou moc hezké už aby bylo jaro a kabelka se hodí jsem na ně ulitlá vždy říkám že je poslední ale není tomu tak Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezká kabelka a krásné vytvořené zátiší!
    Jani, přeji hezkou neděli. Helena

    OdpovědětVymazat