úterý 27. prosince 2016

Z vánoc


 
Každý rok se na vánoce těším jako na svátky klidu a každý rok zapomenu, jak jsou ty tři dny hektické. Teď už si ale užíváme tu pravou pohodu:
 


24. jsme měli českou vánoční večeři. Dárky jsme loni dávali půlku večer a půlku 25. ráno, ale letos je chtěl syn všechny najednou až 25.

Měli jsme proto večeři trochu později a šli se večer podívat na světýlka. Mám moc ráda rosvícené stromečky za okny, když se setmí. V Anglii je to o to lepší, že málokdo večer zatahuje závěsy. Tahle fotka je ovšem od nás :)

 
 
Sousedi opět nezklamali:
 
 
 
 25. jsem po dárcích k snídani upekla naše tradiční skořicové mufiny. Syn dostal nové kolo, tak ho jeli s tátou vyzkoušet a já měla čas připravit stůl a tradiční anglickou krůtu s brusinkami, pečenými bramborami a zeleninou.

 

 
Stůl, stejně jako loni, byl v červeno modré.
 

 
 
 




Teď už si po všech návštěvách užívám těch pár volných dnů před Silvestrem.

Jana xxx

12 komentářů:

  1. Jani, je vidět, že jste se měli krásně. Modrobílé nádobí je nádherné. Nebyl by recept na ty skořicové muffiny ?
    Krásný zbytek roku. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, děkuji. Recept na muffiny sem určitě dám. I tobě přeji krásné povánoční dny, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné to máte....klidný předsilvestrovský tyden...Ilča

    OdpovědětVymazat
  4. Na recept se budu taky tesit, jinak chvalim moc pekne prostreny stul. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, recept určitě dám. S tím modrým nádobím se to prostírá samo :) Jana

      Vymazat
  5. Taky zapomínám, jak jsou ty dny hektické. Dnešek byl první den, kdy jsem si Vánoce vychutnala v klidu. Na fotkách jsi zachytila moc krásnou vánoční atmosféru. Hezký večer D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám to samé, ta pravá, líná, vánoční pohoda začíná až 27. O to víc si to teď musíme užít, Jana

      Vymazat
  6. Krásná pohodová vánoční atmosféra!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, moc děkuji za přízeň a krásné komentáře. Užijte si povánoční dny v Podkrkonoší. Jana

      Vymazat
  7. Jani, vidím to stejně .- těšíme se na klid a dny jsou super hektické :o)
    Měli jste krásné Vánoce, moc se mi líbí tvé poleno!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Janičko, milé podívání k tobě domů. Modrá mísa je nádherná, také mám ráda modrou.
    Měj se moc hezky. Iva

    OdpovědětVymazat