úterý 15. listopadu 2016

Z ložnice

 
Taky vás před vánoci chytne takový záchvat a máte dojem, že každá místnost potřebuje přeorganizovat? U mě často zůstává jen u těch plánů, klasický vánoční úklid úklid se u nás nekoná, ale letos jsem dala do pořádku ložnici.
 
Koupila jsem novou matraci (a konečně vyluxovala i pod postelí a za postelí ... docela jsem měla šok, jak to tam vypadalo) a když jsem byla v tom nakupování, koupila jsem i nové polštáře a deky a nové protektory. Na pohled samozřejmě není žádná změna vidět, ale byl to krásný pocit v novém poprvé spát a vědět, že všechny ty breberky, co se nám ve staré matraci a dekách za ta léta uhnízdily tráví první noc v zimě v kontejneru :) 
 
 
 K nové matraci a dekám jsem uháčkovala nový polštář. Šedý, z polosloupků. Zadní strana z filcu.
 
Stromečkový polštář jsem vyšívala před dvěma lety a stále v zimě dělá parádu.
 
 
 
 



 
Hezký večer, Jana xxx


25 komentářů:

  1. Háčkovaný i stromečkový polštářek jsou nádherné. Zrovna finišuji doma s reorganizaci pokojů, ale nebylo to od podlahy, jen tak lehce :-) ale muselo to být. Hezký večer D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Danko, takováto reorganizace u nás taky nebude probíhat všude. Ráda bych, ale nemám na to dost energie :) Jana

      Vymazat
  2. Jani, moc pěkně jsi přebudovala ložnici. Polštářky krásně zdobí. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Super..potřebovala bych taky pouklízet...předělat atd....Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já už si celý týden říkám, že bych se měla vrhnout na další místnost, ale zatím zůstalo jen u plánů ....

      Vymazat
  4. Jani krása, závidím. U nás by to nevydrželo. Drahá polovička nesnáší ozdobné polštáře na postely. Takže jen přehoz a hotovo.
    Jinak já pod postelý vysávám pokaždé, když převlíkám peřiny - vytáhnu šuplíky, a vysaji - mám plavoučku. I po tom měsíci je to děs. Příště už bych si místo plavoučky do ložnice dala raději koberec. Na tom by to alespoň nebylo tak vydět:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je to s polštáři to samé, ale zatím odolávám a ignoruji uštěpačné komentáře ;) Také bych chtěla být tak disciplinovaná a luxovat pod postelí pravidelně, máme sice koberec, ale krémový, takže je na něm všechno vidět. Jana

      Vymazat
    2. Jani musím, pokud to tam nechám déle jak měsíc tak jsou tam chuchvalce prachu a děti jsou alegrické a pak kýchají.

      Vymazat
  5. Příjemná útulná ložnice. Polštáře bezva!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko,děkuji. Musím říct, že jsem si na novou matraci muselažchvíli zvykat, ale už je to dobrý! Hezkou neděli, Jana

      Vymazat
  6. To je nádherná ložnice!!!! My máme takovou pidi malou a ještě není dodělaná, chybí nám skříň na míru a matrace máme také v plánu. Můžu se zeptat, jaké jste koupila? Děkuji za radu a krásné fotografie Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie, naše ložnice také není velká, ponechali jsme proto zrcadlové dveře na vestavěné skříni, i když se mi to moc původně nelíbilo. Matraci jsme kupovali s taštičkovými pružinami (alespoň doufám, že se tak v češtině jmenuje) s latexovou vrstvou nahoře. Jana

      Vymazat
  7. krasne...ten vysivany je naj..ja som akorat dnes povliekla asi 9vankusov..aj za postelou a pod postelou upratane.. a tiez som radsej mala chut si dat satku na oci;-) ale je to super pocit.. upratujem teraz stale ale to len ze sme po rekonstrukcii tak to mozme nazvat vianocnym ;-) aspon bude pred vianocami pokoj na tie mile veci a pecenie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také bych to ráda vše stihla co nejdříve, abych se pak mohla věnovat zdobení a možná i pečení. Hezkou neděli, Jana

      Vymazat
  8. JAni, dýchá na mě útulno :-)))
    Máte vymalováno stejnou barvou jako my. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, mám tu šedou ráda. Plánujeme s ní vymalovat i jednu stěnu na schodišti. Měj se hezky, Jana

      Vymazat
  9. Jani, ložnici máte velmi příjemnou, úplně vyzývá k odpočinku. Krásně vyladěné doplňky. Jestli se nemýlím, Malm, máme ho taky :o)
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ano Malm. Uvažovala jsem vyměnit i ten rám, ale nakonec jsem ho ještě nechala, stále se mi líbí. Hezkou neděli, Jana

      Vymazat
  10. Jani jedním slovem paráda!!!!Jak vidím ten klid a útulnost tak lehám a spím aspoń týden v klidu:-)Tak si to užíj!Dája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Dájo, musím se přiznat, že jsem několikrát neodolala a do těch ustlaných nadýchaných peřin jsem si musela několikrat lehnout :)) Jak malá :) A pak jsem to samozřejmě všechno znovu rovnala, aby to vypadalo hezky :)

      Vymazat
  11. Ložnice je pekne doladená, čistučká, elegantná. Úplne ťa chápem, v sobotu som tiež odtlačila posteľ a pozrela pod posteľ a úplne všetko som vyprala čo sa dalo vyprať. Je to iný pocit. Ešte keby mi niekto poumýval okná :-(

    OdpovědětVymazat
  12. Ložnice je nádherná, uspořádaná, naklizená, jenom do těch peřin hupsnout! :) A dostala krásný vánoční kabátek.. :)

    OdpovědětVymazat