úterý 5. ledna 2016

Zpět k povinnostem



Na jednu stranu už nějaký řád potřebuju, na druhou se mi po tom vánočním klídku stýská.
 
Vše začalo už v neděli, kdy už nešlo déle ignorovat tu hromadu prádla:
 
 
Ale celý den stejně pršelo, tak mi to ani tak nevadilo.
 
Horší je to s plánováním jídel na týden a psaním seznamu, co na celý týden nakoupit. To mě opravdu moc nebaví. Ale zase vím, že je to pro mě jedinný způsob, jak mít doma všechny ingredience na to, co chci vařit bez toho, abych nakoupila spoustu věcí, které nepotřebuju. Prostě se jenom každý den podívám, co budu vařit a vím, že kvůli tomu nemusím nic dokupovat.
 
 

 
 
Taky vám po vánocích chvíli trvá zvyknout si na místnosti bez všech těch světýlek, svíček a drobných dekorací? Já to teď nejvíc vnímám v kuchyni, asi, že jsem tam přes vánoce strávila tolik času.
 
 
 
 
Tyto podvečery s tmavě modrou oblohou mám na zimě moc ráda. I když by to bylo samozřejmě krásnější s trochou sněhu. Moc závidím těm z vás, kdo už sníh máte
 
 
 
 
A na židli nový ubrus, který čeká na zmenšení, to mám v plánu dnes u televize, pokud tedy neusnu, ten návrat do pracovního procesu mi po dvou týdnech volna dává zabrat :)

A ještě pár fotek stromečku. O víkendu jsem se nemohla dočkat, až ho odstrojím, ale jak se to blíží přepadla mě mírná nostalgie
 




 
 
Hezký večer, Jana

10 komentářů:

  1. Já mám ještě všechny dekorace..I stromeček máme až do konce ledna..možná i déle..A teď jak napadl sníh ho jen tak neodstrojím..Krásné dny Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, do konce ledna! To bych asi nevydržela :) i když s tím sněhem by mě to lákalo. Hezký večer, Jana

      Vymazat
  2. Stromeček odstrojuji na Tři krále, takže dnes. Vždycky je mi u toho tak zvláštně smutno, ale už se dívám víc do dnů nového roku. Hezký den a i ty další. Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, i já dnes odklidila posledni vánoční pozůstatky a užívám si zimní bílou, i když u nás bohužel jen uvnitř na dekoracích, venku to na ní nevypadá :(

      Vymazat
  3. Stomeček máme ještě také a dekorace jsem ještě nestihla uklidit. 2 dny v práci a já nevím kam dřív. Máme doma prvňáčka, takže musíme číst, kontolovat úkoly, hrát si s Rozárkou i Mišákem, trochu poklidit, uvařit a nejdnou je čas jít spát. Takže snad o víkendu uklidím alespoň něco. Ranní vstáváni mě ubíjí.
    Prádlo musí žehlit průběžně, abych to vůbec stihla. Jo, jo. Zaměstnaná matka na plný úvazek dostává pěkně zabrat.
    No a sníh sice máme, ale zrovna dneska je to nic moc. Ráno, když jsem jela do práce autem, tak bylo náledí. Hlavní silnice byli sice upravené, ale mezi baráčky nic moc. Jedno velké kluziště. Tento typ zimy nemám ráda - jeden den sněží a mrne, druhý den je na nulou a taje a v noci to pak namrzne. To opravdu nemusí.
    Krásný den Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, to máš pravdu, skloubit práci a rodinu dá někdy zabrat. Já nepracuji každý den a i tak jsem tento týden utahaná. Ten sníh vám závidím, ale je pravda, že jezdit v tom do práce není nic moc. Zvláště tady, kde nikdo nemá zimmí pneumatiky :(

      Vymazat
  4. Jani, zcela tě chápu. Prádlo jsem tak nějak řešila průběžně po večerech u filmů :) Ale s odstrojováním jsme přeci jenom počkali. Světýlka jsme ani neměli, ale dekorace zůstávají. Padá u nás sníh. I tady v Polabí. Už od samého rána. Budu muset znova odhrabat auto, abych si mohla vyzvednout děti :) Je to krásné a tak trošku pořád vánoční :) Jani, krásné dny! Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je hezké mít sníh takhle hned po vánocích, proudlouží to takovou tu vánoční atmosféru. My jsme loni neměli vůbec žádný sníh, tak doufám, že to letos vyjde! Tak si to užijte! Jana

      Vymazat
  5. Jani, je to tak, řád potřebuji taky, ale je moc fajn, že jsou Vánoce, dovolené a pod., kdy žádný být nemusí...
    To vaření máš zmáklé, já vařím denně, za ty roky už seznam nepotřebuju :o)
    Oblohu máte opravdu nádhernou, u nás sníh taje, má do něj pršet...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. To plánování nákupů a toho, co v týdnu vařit, bych moc potřebovala umět! Je to pro mě úkol tohoto roku ;-).
    Moc zdravím!
    V.

    OdpovědětVymazat