středa 28. ledna 2015

Šála s čepicí


 

Už delší dobu jsem se snažila koupit si na zimu čepici. V různých obchodech jsem jich vyzkoušela opravdu hodně, ale žádná se mi moc nelíbila .. tedy čepice se mi líbily, ale ne na mně :))

Pak jsem před vánoci u Barči viděla dětskou čepici a rozhodla se zkusit si podobnou pro sebe uháčkovat. Moc naděje jsem tomu ale nedávala, protože své vlastní háčkované výrobky málokdy nosím. To ale neplatí v tomto případě, nosím téměř denně :) I se šálou, kterou jsem k čepici uháčkovala, protože jsem měla dost materiálu. A zjistila jsem, že nošení čepice má jednu hodně velkou výhodu ... nemusíte si nic dělat s vlasy!!! Myslím, že mi to bude na jaře chybět :)

 
Při háčkování jsem se nepouštěla do žádného složitého vzoru, háčkovala jsem křížené dlouhé sloupky, které použila Bára na své čepici, ale střídala jsem je s řadami normálních dlouhých sloupků, aby nebyla čepice moc 'děravá'.

A teď se právě dívám na předpověď počasí a vypadá to, že ještě šálu s čepicí využiju, blíží se k nám nějaká zima.

Mějte hezký večer, Jana

 



 




13 komentářů:

  1. JAni, zvolila si moc dobře :-).... Krásná vlna i vzor.Zavidim, když to někdo takhle krásně umí.Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná,já jehlice v ruce v životě nedržela :-) jste šikovná.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani čepice je krásná. Dík za odkaz. Taky si takovou asi uháčkuju. Čepic není nikdy dost. Když mě bylo 14 či 15 let nesnášela jsem je - nebyly totiž in. Chodili jsme bez čepic nebo jsme nosili obrovské šály kolem krku a přez hnavu. Pak jsem začala nosit občas klobouk a poté flaušové čepice. Pak jsem objevila kouzelné háčkované klobouky a čepice a také pletené barety a zimu si už bez nich nedovedu představit. Ráda je střídám a mám ráda setíky - pokrývka hlavy a šálka, šátek či nákrčník.
    Takže hurá do dalšího.
    Tereza

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, pěkná soupravička, ta se Ti povedla. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, nádherná souprava!! Souhlasím s tebou, co se vlasů týče. Já to letos také hodně ocenila :) Myslím, že si ještě nějakou čepičku udělám :) Měj krásné dny, Jola

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkná čepice a šála také.

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, krásná souprava, určitě ji ještě užiješ, barvička parádní, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, je to krásný kompletek a jistě moc slušivý. Jednoduchý vzorek v kombinaci s takto zajímavou přízí - nádhera! Obojí krásně vynikne. Pa, Lucka

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, šála se mi líbí s čepkou tvoří hezký komplet :o)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Jani,,tak to je opravdu moc krásné. Dae

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, moc krásný set! Opravdu parádní! Já a čepice, to je kapitola... vypadám v nich hrozně a tak mrznu....
    Hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat