středa 12. listopadu 2014

Dnešní plány



Dnes si užívám volna. Samozřejmě jsem si původně naplánovala uklízení, vaření a nakupování, ale nakonec jsem si dala úplně jiný 'úkol' a to háčkování :) Po dvouměsíční háčkovací pauze nevím, co háčkovat dřív, tak se mi tu nahromadilo několik nedokončených věcí:


Dnes jsem si proto říkala, že alespoň jednu dokončím.... ale znáte to .... nakonec jsem skončila u pletacích jehlic a začala další nový projekt:

 

A jak vidíte, háčkovaný košík mi stále dělá velkou radost:

Ahoj, Jana

6 komentářů:

  1. Jani, ta tohle znám... Až jednou dodělám všechny resty... Nicméně ta modrá je nádherná!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jani také to znám:-) Modrá je krásná.Uz se těším na další příspěvek.Pa Vera:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, to už tak bývá a asi jsi zvolila správně :) Aspoň je pak k čemu se vracet :) Pa, Jola

    OdpovědětVymazat
  4. Jani košík je parádní a ta kobaltová modř to bude nádhera!Jestli to bude pulover nebo něco jiného?Nechám se překvapit!Jinak je to oblíbená barva Italské herečky Sofie Loren....Ahoj Dája

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jani, vyloudila jsi mi úsměv na tváři... protože těch rozdělených prijektů u mě je víc než dost ale co s tím když člověku padne do oka něco nového... příze či vzor :-) všechny tvoje vypadají dobře a stojí, za to se k nim vrátit až bude ta správná chvíle. Měj krásné chvíle u háčku či u pletení ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, asi je to u každé stejné, potřebovaly bychom natáhnout den aby jsme stihly vše co chceme.
    Ta modrá je opravdu nádherná barvička...
    Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat