pátek 5. září 2014

Poslední den prázdnin


Ve středu byl pro nás poslední prázdninový den. Byla jsem proto moc ráda, že se zrovna ten den hodně oteplilo a po skoro třech chladných týdnech se na chvíli vrátilo léto. I když ráno to na žádné vedro nevypadalo ... holt na začátku září už nemůžeme očekávat žádné zázraky ... ale během dopoledne sluníčko přeci jen vylezlo :)
 

Jeli jsme proto k moři...
 
... a měli jsme nádherný den ...
 
Sluníčko svítilo celý den a K si to se svou sestřenicí náramně užili!
 


Až mě překvapilo, že si vystačí sami a dokonce se mi podařilo přečíst několik kapitol z knížky, kterou jsem do tašky hodila na poslední chvíli, kdyby náhodou ...
 

 
Bylo to asi po šesti týdnech poprvé, co jsme zase byli u moře a až tady jsem si uvědomila, jak moc mi moře chybělo. Nikdy jsem necítila takové to nutkání jezdit na plážové dovolené, ale jelikož kousek od moře už 14 let bydlím, nějak mi přirostlo k srdci a k mému životu už prostě patří.
 
 
Fotky jsou sice ze středy, ale po dvou dnech ve škole mi to už připadá jako věčnost :(
 
 'K' jde letos do školy již třetím rokem, ale já mám trochu rozporuplné pocity .... v červnu totiž oslavil své šesté narozeniny, takže v Cechách by teprve začínal a doteď si užíval jenom hraní ...
 
Doufám, že všem proběhl první zářijový týden bez problémů :) Hezký víkend, snad stále se sluníčkem, Jana

5 komentářů:

  1. Jani, krásné fotečky!!! To moře bych si asi také uměla užít :) Měj pěkné dny! Jola

    OdpovědětVymazat
  2. Jani krása, závadím. Já byla letos u moře po 4 letech a dost mi to chybělo. Bydlet blízko moře to je jako nádhrný sen.
    Můžu se zeptat, jak probíhá v Anglii výuka 4 letých dětí ve škole? Mám stejně starou princeznu a nějak si to nedovedu představit, že by už chodila 3 rokem do školy. Ve školce si převážně hrají, malují, vyrábí a občas dostanou úkol typu spojit čárami obrázky, vybarvit obrázek, který do skupiny obrázků nepatří atd.
    Tereza

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, nikdo se nemůže divit, že ti něco takového chybělo - nádhera!
    A ta škola - dokonalý systém asi neexistuje, všude je to dobré i to méně dobré...
    Dobrou noc, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, je vidět, že jste si pobyt u moře náramně užili.......musí to být nádhera.Mě pohled na moře neskutečně uklidňuje a zároveň dobíjí.....škoda, že ho máme tak daleko.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Už tak dlouho ve škole? To si nedovedu představit. Nádherné fotky, u moře už jsem dlouho nebyla.

    OdpovědětVymazat