neděle 27. července 2014

Něco na pláž


 Moc Vás všechny zdravím. Jak si užíváte prázdniny?
 
Nám už zbývá jen pár dní, než pojedeme na prázdniny do Cech a já volné chvilky před odjezdem trávím na zahrádce a u šicího stroje. Z třešničkové peněženky mi zbyla modrá pruhovaná látka, na léto ideální.
 
Chtěla jsem ušít malou peneženku na výlety a na pláž pro K a oranžový krab se mi k modrým proužkům moc líbil. Nakonec nezůstalo jenom u jedné, využila jsem nálady na šití a udělala jich pár do zásoby. Přijdou vhod, až budu narychlo potřebovat malý dáreček :)
 




Doma jsem měla zbytek pruhované látky z Ikea, ze které jsem před lety šila doplňky do K pokojíčku (někdy se vyplatí si každý kousek látky schovat, ale je problém, kde to všechno skladovat. Jak to řešíte vy? )
 
Takže, abych ze svých nasyslených zásob trochu ubrala, k peněžence jsem ušila ještě tašku na hračky, snad ji letos ještě využijeme.
 

 
 
Mějte skvělý týden, Jana

9 komentářů:

  1. ty jsou krásný! tu šikovnost se strojem to závidím... já max rovně a to ještě nakřivo :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Ono to s tou šikovností se strojem zas tak žhavé není :) rovný steh ještě zvládnu, ale abych se znovu pouštěla do oblečení, jako když jsem byla mladší, na to už trpělivost nemám :) Hezké slunečné dny, Jana

      Vymazat
  2. Jani, super!! Tenhle typ kapsiček se mi moc líbí, asi se do nějaké také brzo pustím. A krab je parádní.. super nápad! :) Mějte krásné léto! Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jolanko, děkuji, taky vám přejeme hezké prázdniny! Jana

      Vymazat
  3. Parádní šití Jani. Perfektně doladěné! A skladování zásob - mám na látky jednu skříňku, ta přetéká a další na klubíčka, je to věčný boj!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jani to je nádhera :o) Mám tu od dcery šicí stroj a už konečně bych ho měla vytáhnout a začít se na něm něco učit :o))Měj se krásně...Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Jani nádhera, na pláž se krásně hodí:-))

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné taštičky a ten krab..je super, přeji vám nádherné léto a krásný pobyt tady u nás. Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásné taštičky.Moc zdravím Vera:-)

    OdpovědětVymazat