úterý 8. července 2014

Letní dny

 
 
Jak si užíváte letní dny? 'K' má prázdniny až za dva týdny, takže u nás si zatím užíváme jen letní odpoledne a víkendy.
 
 
Já si pomalu připravuji šatník na prázdniny v Cechách (nějak se mi vytratil z klávesnice háček ...)
 
 
Po dlouhé době jsem vytáhla UV lampu na nehty. Růžová není moje obvyklá volba, ale do téhle jsem se zamilovala:
 
 
 
 Taky jsem si dala předsevzetí, že alespoň jednou týdně budeme mít čerstvou (tedy ne mraženou) rybu:
 
 



... a zdravá strava musí být samozřejmě vyvážená něčím, co zas tak úplně zdravé není.... čokoládový dort se smetanou (alespoň tam jsou ty maliny):

 
 
 
 ... a v létě mám moc ráda osvěžující nealko mojito (s limetkou lepší, ale v lednici byl jenom citron)..... ale večer už tam ten bílý rum samozřejmě nechybí :)
 
 


 
Užívejte si sluníčka, Jana

5 komentářů:

  1. Jani, užíváš si krásně :) J.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, Jani, tomu říkám pohodička letní dny... šťastnou cestu k nám!

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, i když ještě nemáte prázdniny, pohodu a léto z tvého příspěvku cítím a moc se mi líbí!
    Garderóba, nehtíky, letní jídlo...prostě paráda!
    Zdravím tě téměř z pláže :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. UV lampu pořád řeším - jestli koupit nebo nekoupit .... asi ji koupím dceři k narozkám :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupit ji jako dárek pro dceru je skvělý nápad, hlavně, abyste se o ni potom nehádaly :) Já si lampu nemohu vynachválit, hlavně z toho důvodu, že používám CND Shellac lak, u kterého se nemusí zabrušovat nehty před aplikací, ani lak před sundáním, takže je mnohem šetrnější k nehtům. Ale najít nehtové studio, které tuto značku používá, a pokud ano, opravdu nezhrubuje nehty je dost složité. Takže není nad to dělat si nehty doma! Užívejte si teplých dnů, Jana

      Vymazat