neděle 8. června 2014

Z obýváku

 

Hezký nedělní večer, doufám, že jste měly všechny příjemný víkend.
 
Já jsem si už před několika dny přivezla domů poslední neodkvetlé květy tohoto plevele, bohužel nevím, jak se jmenuje. Mám moc ráda období, kdy kvete. Do práce jezdím 'zkratkou', která mě místo hlavní silnice plné aut vede několika vesničkami a mezi poli a tak to u silnice všude krásně bíle kvete. Teď už sice  převládají  červené vlčí máky, ale ty by mi ve váze asi moc dlouho nevydržely. 
 

 
 
Užijte si zbytek večera, Jana

6 komentářů:

  1. Moc hezky je u vás v obýváku Jani! Příjemné, harmonické prostředí. Té rostlině říkám divoký kmín, nevím, jestli to je správně.
    Moc chválím i robota - super kousek.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) taky kmín - jsem doufala, že se dozvím něco nového , ale třeba se apoň dozvím, že je to správně!

      Vymazat
  2. Našla jsem toto: http://botanika.wendys.cz/kytky/K720.php, takže mrkvice nebo tetlucha kozí pysk... ale spíš vypadá jako ten kmín... m.
    http://living-arms.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za odpovědi a dokonce vyhledání názvu. Tak pro mě to od teď bude taky kmín :)) Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, máš to doma v obýváku opravdu krásné :) A "plevel" ve váze... a vidíš, kolik ti radosti nadělá. Hlavně, že krásně vypadá, viď? Máš to opravdu moc pěkné! Jola

    OdpovědětVymazat
  5. moc pěkná váza, vypadá to krásně jednoduše ;)

    OdpovědětVymazat