středa 22. ledna 2014

'Zimní' ubrus




Před dvěma lety jsem si koupila dvě látky, obě béžovo-krémové, jedna s puntíky a jedna kostkovaná. Krátce potom jsem si ale uvědomila, že bych doma chtěla více barev. Zamilovala jsem si bílé interiéry s výrazně barevnými doplňky. Především mě zaujala kombinace žluté, oranžové a mé oblíbené aqua modré. A to taky byly barvy, ke kterým jsem se vrátila po vánoční červeno-bílé kombinaci. Dnes jsem se ale ráno probudila a všude byla bílá námraza (snad poprvé tuto zimu) a jarní zářivé barvy doma se mi zdály trochu předčasné. Myslím, že náš domeček ještě potřebuje "zimní", méně barevné doplňky. Vzpomněla jsem si na mé béžové látky a je to přesně to, co jsem potřebovala. Mám vždy radost, když mohu na nové projekty upotřebit něco ze svých (značně rozsáhlých) zásob. Zvláště pokud jsem už nedoufala, že je na něco ještě budu potřebovat.

Z obou látek jsem ušila ubrus (snažím se mít vždy dva ubrusy v jedné barevné kombinaci, abych měla co na stůl, když se jeden pere :)). Puntíkaté látky bylo trochu méně, ale i tak na stole vypadá dobře.

Měla jsem doma zbytky béžové příze, tak jsem si říkala, že by k ubrusům byla hezká kulatá háčkovaná dečka (několik let jsem žádnou neháčkovala a teď už plánuji druhou v jednom týdnu!!).  Po metodě několika pokusů a omylů s mou předešlou dečkou jsem se teď raději spolehla na vzor..... Je to nádhera jenom háčkovat, jak je to napsané a nemuset u toho přemýšlet a nervovat se .....


....... tak tenhle pocit mi vydržel asi 2 hodiny. Po dvou hodinách jsem se definitivně rozhodla, že je to na mě moc krajkové ...... Opět jsem tedy párala a použila jednoduché polosloupky. Ale ani to se mi na ubrusy nelíbilo:



Takže nakonec to dopadlo takhle a jsem spokojená :)








Z příze jsem místo dečky uháčkovala garlandu a teď pracuji na polštářku, ale s výsledkem si zatím nejsem jistá, tak uvidím, jak to dopadne.






Žádné komentáře:

Okomentovat