pátek 10. října 2014

Přehoz na postel



Hezké páteční odpoledne všem.

Tak jak trávíte podzim?

 Já jsem nějak posledních pár týdnů neměla chuť na žádné ruční práce, ale naštěstí mě to už zase chytlo. Už mi začalo chybět mít načatý nějaký projekt, na kterém můžu u televize pracovat. Dala jsem se proto do šití, a to přehozu do ložnice. Naposledy jsem šila přehoz před několika lety a stále si pamatuji, jak jsem se zlobila při strojovém prošívání. Rozhodla jsem se proto v tomto případě stroj úplně vynechat a celý ho prošít ručně.

 
 
Nechtěla jsem nic složitého, rozmýšlela jsem se mezi prošívanými pruhy nebo kostkami. Nakonec jsou kostky. Jak vidíte z fotek na několika místech mi to trochu 'ujelo' a stehy nejsou úplně rovné, ale nechala jsem to ... alespoň je vidět, že je ručně šitý :)) a s výsledkem jsem spokojená :)




A myslím, že už je taky čas na to, abych vzala do ruky háček a k přehozu uháčkovala nějaký polštář, pak taky nějaké vánoční ozdoby, polštář do obýváku ........ je to nádhera, mít zase spoustu háčkovacích plánů!


A ještě pohled z ložnice, jsem moc ráda, že dub před naším domem je stále ještě zelený, takže to alespoň při pohledu z ložnice vypadá trochu letně:
 




Užijte si víkend, Jana

6 komentářů:

  1. Jé Jani ty jsi šikulka:-) přehoz se ti moc povedl:-) krásný víkend Vera

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, moc se ti povedl. Příjemně vypadá celá ložnice i pohled z okna.
    Přeji hezký víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, máš ho moc krásný! Měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, pěkný kousek. Výhled z ložnice se mi také moc líbí. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Janičko, je nádherný !!!! Moc se ti povedl .... přeji ti krásný víkend ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Povedený! :o) A máte tedy můj obdiv, že je šitý ručně... Hezký den, Štěpka

    OdpovědětVymazat